Reklamacje

 

Reklamacje zakupionych towarów w sklepie eBalerina będą rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami zawartymi w ustawie z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego. Sporne reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o opinię rzeczoznawcy Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego z zakresu obuwia, garbarstwa, tworzyw sztucznych, futrzarstwa, galanterii i odzieży skórzanej.

Reklamacji nie podlegają:

1. Uszkodzenia mechaniczne

2. Uszkodzenia powstałe na skutek nieprawidłowej konserwacji lub jej braku (szczegóły konserwacji  są wydrukowane na spodzie pudełka  od zakupionych butów).

3. Naturalne zużycie np. zagniecenia, rozciągniecia, starcie fleków i.t.p.

 Aby złożyć reklamację zakupionego towaru proszę napisać e-maila sklep@ebalerina.pl a my skontaktujemy się celem omówienia dalszej procedury reklamacyjnej.

Procedura reklamacyjna polega na wypełnieniu zgłoszenia reklamacyjnego, które do Państwa wyślemy mailem i odesłaniu  razem z reklamowanym towarem na adres:

Sklep eBalerina

CH LAND

00-739 Warszawa ul. Wałbrzyska 11 lok.178

Od dnia otrzymania paczki od Państwa mamy 14 dni na odpowiedz o sposobie załatwienia reklamacji. W przypadku braku odpowiedzi w podanym terminie reklamację należy traktować za uznaną. Dokonamy wówczas zwrotu pełnej kwoty ceny detalicznej zakupionego towaru na podane konto bankowe w zgłoszeniu reklamacyjnym.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl