
Reklamacje zakupionych towarów w sklepie eBalerina będą rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami zawartymi w ustawie z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego. Sporne reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o opinię rzeczoznawcy Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego z zakresu obuwia, garbarstwa, tworzyw sztucznych, futrzarstwa, galanterii i odzieży skórzanej.
Reklamacji nie podlegają:
1. Uszkodzenia mechaniczne
2. Uszkodzenia powstałe na skutek nieprawidłowej konserwacji lub jej braku (szczegóły konserwacji są wydrukowane na spodzie pudełka od zakupionych butów).
3. Naturalne zużycie np. zagniecenia, rozciągniecia, starcie fleków i.t.p.
Aby złożyć reklamację zakupionego towaru proszę napisać e-maila sklep@ebalerina.pl a my skontaktujemy się celem omówienia dalszej procedury reklamacyjnej.
Procedura reklamacyjna polega na wypełnieniu zgłoszenia reklamacyjnego, które do Państwa wyślemy mailem i odesłaniu razem z reklamowanym towarem na adres:
Sklep eBalerina
CH LAND
02-739 Warszawa ul. Wałbrzyska 11 lok.178
Od dnia otrzymania paczki od Państwa mamy 14 dni na odpowiedz o sposobie załatwienia reklamacji. W przypadku braku odpowiedzi w podanym terminie reklamację należy traktować za uznaną. Dokonamy wówczas zwrotu pełnej kwoty ceny detalicznej zakupionego towaru na podane konto bankowe w zgłoszeniu reklamacyjnym.